loading...

دکتر منصوری درمان بواسیر

دکتر منصوری متخصص بیماری های نشمینگاه

تفاوت بواسیر و سرطان روده چیست؟

سرو بازدید : 237 شنبه 30 آذر 1398 : 21:32 نظرات (0)

سرطان روده و بواسیر شرایط بسیار متفاوتی دارند، اما هر دوی آنها باعث ایجاد خون در مدفوع می شوند. مشاهده خون در مدفوع می تواند هشداری برای هر دو بیماری باشد, به خصوص اگر از پیش آن را تجربه نکرده باشید. به احتمال زیاد، هنگام تحریک روده و خونریزی بر اثر بواسیر، با ضعف و سستی هم مواجه خواهید شد که یکی از نشانه های سرطان روده است. در سایر موارد، دیدن خون در مدفوع می تواند نشانه ای از یک بیماری جدی تر باشد. پس بیایید به هر دو بیماری بواسیر و سرطان روده بزرگ نگاهی بیاندازیم تا بیشتر با علائم آنها آشنا شویم.

آیا بواسیر دارم یا سرطان کولون؟

 

 

حدود ۹۰ درصد از بیماران مبتلا به سرطان روده و رکتوم در ابتدا به دلیل علائمی مانند خارش و خونریزی رگ های خونی, فکر می کنند که بواسیر گرفته اند. در حالی که با بررسی های بیشتر معلوم می شود که به سرطان روده مبتلا هستند. بهترین کار این است که با ظاهر شدن این علائم حتی اگر خونریزی تان متوقف شده باشد, بدون توجه به سن تان بلافاصله با یک پزشک متخصص رکتوم و کولون مشورت کنید. علائم بواسیر ظاهر می شوند و بعد از مدتی خودشان را پنهان می کنند و الگوی ثابتی برای خونریزی های آن وجود ندارد. یبوست می تواند خونریزی مقعد را تشدید کند، اما باید توجه کنید که علائم بواسیر به تدریج ناپدید می شوند. اگر خونریزی مداوم دارید و این خونریزی ها با دردهای وحشتناک همراه هستند, ممکن است با بیماری غیر از بواسیر درگیر باشید.

اگر خونریزی راست روده شما بیشتر شده و با درد ناحیه رکتال یا شکم همراه است, این مورد می تواند نشانه ای از وضعیت جدی تر مثل سرطان روده بزرگ باشد. درد می تواند منجر به انسداد روده شود و پولیپ روده بزرگ مواد مدفوع را از طریق دستگاه گوارش عبور دهد. از آنجایی که بافت سرطانی, بیشتر از طریق بافت نرمال شروع به خونریزی می کند، توده سرطانی در روده بزرگ احتمالا منجر به خونریزی غیرطبیعی رکتال نیز خواهد شد.

اگرچه افراد با سنین مختلف می توانند به سرطان روده مبتلا شوند، ۹۰ درصد افراد مبتلا بالای ۵۰ سال هستند که با افزایش سن این عدد بیشتر هم می شود. علائم هشدار دهنده سرطان روده بزرگ عبارتند از:

  • نفخ و گاز معده
  • یبوست
  • خون در مدفوع (خون قرمز روشن یا خون بسیار تاریک)
  • تغییر در عادت های روده
  • ناراحتی شکمی
  • تغییر شکل مدفوع
  • خستگی و ضعف

کانکس اداری

سرو بازدید : 65 جمعه 19 آذر 1400 : 20:57 نظرات (0)

 

  • کانکس اداری
  • کانکس اداری
  • کانکس اداری

.

آراکانکس

آرا کانکس نامی برتر در تولید کانکس و کانتینر

آراکانکس تولید کننده انواع کانکس اداری ، کانکس فروشگاهی ، کانکس مسکونی ، کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس ویلایی ، کانکس نگهبانی ، ساندویچ پانل

برای استعلام قیمت کانکس ، کانکس دست دوم و یا خرید کانکس با ما تماس بگیرید.

 

قیمت کانکس اداری , خرید کانکس اداری

کانکس های ثابت با قیمت مناسب در ابعاد ۶ متری ، ۸ متری، ۱۲ متری و … می باشند.جهت مشاهده تصاویر کانکس اداری به گالری محصولات/ فولدر کانکس اداری، مراجعه فرمایید. همچنین برای استعلام قیمت کانکس اداری و یا خرید کانکس با ما تماس بگیرید. با توجه به تغییر مداوم قیمت مصالح امکان اعلام به روز قیمت کانکس اداری در سایت وجود ندارد. کارشناسان ما آماده پاسخگویی در این زمینه هستند.

کانکس رستوران

سرو بازدید : 56 جمعه 19 آذر 1400 : 20:57 نظرات (0)

کانکس غذاخوری , کانکس رستوران , کانکس فست فود , کانکس کافی شاپ

از کانکس غذاخوری در مکانهای مختلفی میتوان استفاده نمود.این نوع کانکس این امکان را فراهم میکند که در داخل آن میز و صندلی چیده شود تا افراد بتوانند در داخل کانکس غذای خود را میل نمایند. کانکس غذا خوری در ابعاد و اندازه های مختلف امکان ساخت دارد و اندازه کانکس غذاخوری بستگی به تعداد نفراتی دارد که می خواهند از این کانکس استفاده نمایند. کانکس غذا خوری را میتوان در پروژه های ساختمانی عمرانی ,کارگاهها ,کارخانجات,دانشگاهها,مدارس و هر مکانی که به غذا خوری احتیاج باشد استفاده نمود .

 

کانکس رستوران

کانکس رستوران

تجهیزات فنی کانکس رستوران

شاسی کانکس رستوران : شاسی استفاده شده در این نوع کانکس از تیر آهن میباشد که اندازه آن بستگی به ابعاد واندازه کانکس آموزشی دارد .یعنی در مواقعی که اندازه کانکس آموزشی بزرگ باشد از تیر آهن هایی با ضخمات و قطر بیشتر استفاده میگردد .

اسکلت کانکس غذا خوری: در اسکلت این نوع کانکس از پروفیل آهنی استفاده میشود که ضخامت آن بستگی به ابعاد کانکس دارد در ضمن اسکلت کانکس در برابر زنگ زدگی توسط ضد زنگ محافظت می گردد.ضد زنگ طول

س کافی شاپ از طرف مشتریان برای یک منظور استفاده می شود و می توان این کانکس ها را کانکس رفاهی نیز نامید. امکانات تعبیه شده در داخل این کانکس ها باعث این تفکیک های جزئی می شود به طوری کانکس رستوران از همه آنها مجهزتر و بزرگتر و شیک تر می باشد.

 

.

آراکانکس

آرا کانکس نامی برتر در تولید کانکس و کانتینر

آراکانکس تولید کننده انواع کانکس اداری ، کانکس فروشگاهی ، کانکس مسکونی ، کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس ویلایی ، کانکس نگهبانی ، ساندویچ پانل

برای استعلام قیمت کانکس ، کانکس دست دوم و یا خرید کانکس با ما تماس بگیرید.

کانکس ویلایی

سرو بازدید : 63 جمعه 19 آذر 1400 : 20:57 نظرات (0)

آراکانکس تولید کننده برتر انواع کانکس

آراکانکس مفتخر به تولید انواع کانکس فروشگاهی ، کانکس نگهبانی ، کانکس اداری و کانکس سرویس بهداشتی می باشد. برای اطلاع از سایر محصولات تولیدی با ما تماس گرفته و یا به بخش محصولات ما مراجعه نمایید.

شما می توانید برای خرید کانکس ، فروش کانکس و یا کانکس دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

همه روش هایی که به درمان شقاق ختم می شود

سرو بازدید : 120 یکشنبه 02 تیر 1398 : 14:47 نظرات (1)

اما باید در نظر داشت با این حال در صورت درمان نشدن شقاق مقعدی تروما یا آسیب های وارد به ناحیه مقعد می تواند کانال مقعدی را پاره کند و یک شکاف در ناحیه رکتوم ایجاد کند. هدف درمان شقاق این است که درد و ناراحتی را از بین ببرید و ناحیه زخمی شده را التیام بخشید. شقاق حاد در افراد بیش از ۶ هفته طول نمی کشد و معمولا با مراقبت از خود به صورت خود به خود درمان می شود. اما شقاق مزمن در افراد طولانی تر از ۶ هفته است و ممکن است برای درمان شقاق نیاز به دارو یا جراحی داشته باشند.

از شقاق نترسید بیشتر درباره اش بدانید!

سرو بازدید : 86 یکشنبه 02 تیر 1398 : 14:42 نظرات (0)

شقاق معمولا یک وضعیت جدی نیست. اما می تواند در همه سنین ایجاد شود و اغلب در نوزادان و کودکان جوان مشاهده می شود، زیرا یبوست یک مشکل رایج در این گروه های سنی است. در اغلب موارد، شقاق یا فیشر در عرض چهار تا شش هفته به صورت خود به خود ترمیم می شود. اما اگر شقاق بیش از هشت هفته ترمیم نشود، شقاق مزمن شده است. درمان های خاصی می تواند شقاق را بهبود بخشید و به ناراحتی ها و دردهای آن کمک کند، از جمله مسکن های رقیق کننده مدفوع و مسکن های درد موضعی.

انواع بواسیر، علائم و روش های خانگی درمان آن

سرو بازدید : 120 یکشنبه 02 تیر 1398 : 14:37 نظرات (0)

تعداد قابل توجهی از مردم از بیماری بواسیر رنج می برند. این بیماری بر اثر تورم رگهای مقعد ایجاد می شود و بر دو نوع است:

 

۱– بواسیر داخلی: وقتی ورم در قسمت داخلی مجرای مقعد بوجود بیاید وقابل احساس باشد .

۲– بواسیر خارجی: خارج از مقعد بوجود آمده وقابل مشاهده می باشد.

در بواسیر داخلی خون تیره از بدن دفع می شود در صورتیکه در بواسیر خارجی ، خون دفع نمی شود و اگر هم دفع شود بسیار اندک می باشد، اما بسیار دردناک است. یبوست و بیرون آمدن مدفوع با فشار منجر به پاره شدن رگها شده و ایجاد خونریزی داخلی یا خارجی می کند که بستگی به محل پارگی رگ دارد.

چرا باید خون در مدفوع را جدی بگیریم؟

سرو بازدید : 101 یکشنبه 02 تیر 1398 : 14:32 نظرات (0)

“مدفوع” واژه دیگری برای “اجابت مزاج” است. ممکن است که خونریزی از دستگاه گوارش به دو صورت در مدفوع دیده شود. خون قرمز روشن و مدفوع سیاه شبیه قیر.

  • خون قرمز روشن در این موارد ممکن است دیده شود:

• بر روی دستمال توالت پس از تمیز کردن خود
• در کاسه توالت پس از اجابت مزاج
• در سطح مدفوع یا مخلوط با مدفوع خود
اما مدفوعهایی که شبیه قیر بنظر می رسند معمولا بواسطه خونریزی شدید در قسمت فوقانی سیستم گوارش ایجاد می شوند.

هموروئیدها بیشتر در افرادی رخ می‌دهند که دفع مدفوع غیرمعمول یا گهگاه دارند. یکی از آسان‌ترین و طبیعی‌ترین راه‌ها برای منظم کردن دفع مدفوع این است که از طریق رژیم غذایی یا مکمل‌ها فیبر کافی را جذب بدن خود کنید.

افزودن فیبر به رژیم غذایی از توصیه‌های همگانی هم پزشک‌های خانواده و هم متخصص‌های بیماری‌های گوارشی است. جذب فیبر فراوان ممکن است گاز معده را افزایش دهد، اما این گاز معده کمترین هزینه‌ای است که برای بهره‌برداری از مزیت فیبرها می‌توان متحمل شد. درنتیجه برای جلوگیری از هموروئیدها توصیه می‌شود که روزانه ۲۵ تا ۳۰ گرم فیبر مصرف کنید. از منابع غذایی ارزشمند فیبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
حبوبات که می‌توان برای نمونه به لپه، عدس، لوبیای سیاه، لوبیای لیما و لوبیای پخته اشاره کرد.
غلات سبوس‌دار که می‌توان برای نمونه به جو، سبوس، جو دو سر و برنج قهوه‌ای اشاره کرد.
سبزی‌ها که می‌توان برای نمونه به کنگر فرنگی، نخود سبز، کلم بروکلی و کلم بروکسل اشاره کرد.

توصیه های مهمی که مربوط به عمل جراحی هموروئید می شود

سرو بازدید : 113 جمعه 31 خرداد 1398 : 18:20 نظرات (0)

درمان بواسیر به روش جراحی برای هموروئید های پیشرفته می باشد که توسط جراح ، بافتهای بواسیری برداشته و بخیه می شوند، که مراقبت هایی پس از عمل نیاز است. توصیه های پس ازجراحی هموروئید

 ۱ اصلاح رژیم غذایی با استفاده از غذاهای پر فیبر از قبیل مصرف سبزیجات، میوه جات فراوان، پودر پسیلیوم (اسفرزه ) ، مایعات فراوان.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 1,299
  • بازدید کلی : 6,582