loading...

دکتر منصوری درمان بواسیر

دکتر منصوری متخصص بیماری های نشمینگاه

راه های درمان بواسیر و علائم شایع آن

سرو بازدید : 96 دوشنبه 13 خرداد 1398 : 4:58 نظرات (0)

درمان خانگی بواسیر یا هموروئید یک رگ خونی متورم و ملتهب در رکتوم یا ناحیه مقعد است این در اثر افزایش فشار در ناحیه لگن و مقعد ایجاد می شود یبوست مزمن و اسهال مزمن از علل شایع بواسیر هستند.
درمان های خانگی بواسیر به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، درمان خانگی بواسیر هموروئید یک رگ خونی متورم و ملتهب در رکتوم یا ناحیه مقعد است این در اثر افزایش فشار در ناحیه لگن و مقعد ایجاد می شود یبوست مزمن و اسهال مزمن از علل شایع بواسیر هستند زنان در مراحل بارداری به عنوان افرادی که اضافه وزن دارند نیز حساس می باشد.

طرز تهیه نان مخصوص افراد دچار بواسیر یا هموروئید

سرو بازدید : 91 پنجشنبه 09 خرداد 1398 : 19:17 نظرات (0)

غلامرضا کردافشاری درباره راه‌های درمان بواسیر یا هموروئید اظهار داشت: افراد مبتلا به بواسیر یا هموروئیدصبح ناشتا 2 تا 3 قاشق غذاخوری خاکشیر در آب جوش یا عرق خارشتر داغ کرده ریخته با مقداری نبات شیرین کرده و یک ساعت قبل از صبحانه مصرف شود.

به گفته وی در بسیاری از موارد بیرون زدگی و درد ناشی از بواسیر با همین توصیه ساده برطرف خواهد شد همچنین مصرف تره پخته به میزان فراوان در غذا از خونریزی بواسیر جلوگیری می‌کند. مصرف آب تره به میزان 15 تا 20گرم نیز همین اثر را دارد.

چرا به بیماری بواسیر دچار می‌شویم؟

سرو بازدید : 72 پنجشنبه 09 خرداد 1398 : 19:04 نظرات (0)

خبر خوب برای مبتلایان به بواسیر این است که بیشتر افراد قادر خواهند بود، با به کار گیری روش‌های درمانی خانگی و نیز ایجاد تغییراتی در سبک زندگی از بواسیر و بسیاری عوارض آن رهایی یابند. خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم پزشکی، راه حل‌های درمانی گسترده‌ای برای بواسیر وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که بواسیر و مشکلات ناشی از آن را از زندگی خود کنار بگذارید و بواسیر را بعنوان یک ناراحتی مزمن همیشه با خود همراه نداشته باشید. 

با درمان های بواسیر و شقاق آشنا شوید

سرو بازدید : 171 چهارشنبه 08 خرداد 1398 : 0:08 نظرات (0)

درمان بواسیر - این روش ابتدا توسط NEIGER آلمانی در سال ۱۹۷۹ بکار رفت و، چون هیچ گونه برش جراحی و بیهوشی وحتی هیچگونه استراحتی نیاز نداشت و، چون صرفا با انعقاد یا خشکاندن ریشه بواسیر‌ها آن‌ها را ریشه کن میکرد بزودی جز پر طرفتارترین روش سرپایی درمان همورویید معروف شد وبزودی نه تنها در سراسر اروپا بلکه در سراسر آمریکا جز محبوب‌ترین روش موثر درمان بواسیر‌های درجه ۱ و ۲ و بعضی از انواع درجه ۳ شناخته گردید.

عمل جراحی بواسیر چه معایبی دارد؟

سرو بازدید : 93 چهارشنبه 24 بهمن 1397 : 22:05 نظرات (0)

معایب جراحی بواسیر با نظارت پزشک قابل رفع هستند و جای نگرانی ندارند فقط باید بعد از جراحی تمامی موارد مشکوک را زیرنظر داشته باشید و آنها را به پزشک معالج خود گزارش دهید. روش درمانی جراحی بواسیر یک روش درمانی متداول و امن است. با این حال، هر جراحی دارای برخی عوارض و معایب است که در این مورد می توان به موارد زیر اشاره کرد. خونریزی عفونت واکنش به بیهوشی ممکن است بعد از عمل به خاطر تورم یا اسپاسم عضلانی دچار مشکل شوید. اگر عضله یا اسفنکتر مقعدی شما در حین جراحی آسیب دیده باشد، ممکن است بی اختیاری مدفوع داشته باشید و نتوانید گاز معده و مدفوع خودتان را کنترل کنید.

هموروئید یا سرطان/اگر نمی دانید حتما بخوانید

سرو بازدید : 119 چهارشنبه 24 بهمن 1397 : 22:05 نظرات (0)

ديدن خون هنگام دفع مي‌تواند هر كسي را نگران كند و اگر اين خونريزي با درد، سوزش يا حتي دشواري در نشستن همراه شود، حتي نگران‌كننده‌تر هم به‌نظر مي‌رسد. هموروئيد يا بواسير يكي از آزاردهنده‌ترين و شايع‌ترين بيماري‌هاي نشيمنگاه محسوب مي‌شود، طوري كه حدود نيمي از افراد تا 50سالگي حداقل يك‌بار عوارض آن را تجربه مي‌كنند. در اين بيماري، عروق انتهايي مقعد و روده بزرگ متورم شده و باعث درد، خارش و گاهي خونريزي مي‌شود. 

اگرچه هموروئيد مي‌تواند دردناك باشد اما معمولا خطرناك نيست. با اين حال بسياري از مبتلايان با عود علائم‌شان پس از درمان نگران مي‌شوند كه مبادا هموروئيدشان تبديل به سرطان مقعد يا روده بزرگ شده باشد. اما آيا واقعا چنين خطري وجود دارد؟! دكتر امير كشوري، جراح كولون و ركتوم و دانشيار دانشگاه علوم پزشكي تهران شما را در اين زمينه راهنمايي مي‌كند. 

آیا هر سوزشی بواسیر است؟

سرو بازدید : 82 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:26 نظرات (0)

چگونه بواسیر را تشخیص دهیم – چگونه هموروئید را تشخیص دهیم: روش های تشخیص بواسیر در هر مرحله ای که باشد، با کمک معاینه چشمی و فیزیکی و اگر نیاز باشد آنوسکوپی، یعنی مشاهده درون مقعد با دستگاه ویژه، انجام می شود. در صورتی که بیمار درد داشته باشد و التهاب بیرونی در مقعد ایجاد شده باشد، بواسیر خارجی است و اگر لخته هایی در کنار بالشتک های ایجاد شده وجود داشته باشد،

بواسیر ترومبوزه یا لخته ای تشخیص داده می شود. البته باید سایر بیماریهای نشیمنگاه مثل شقاق یا آبسه با معاینه دقیق رد شوند.

علت بواسیر چیست؟

سرو بازدید : 113 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:26 نظرات (0)

بواسیر چیست؟ یا خیلی ها می پرسند علت بواسیر چیست؟ بواسیر یا همان هموروئید در پایین ترین ناحیه راست روده و انسداد رگ ها ظاهر شده و باعث متورم شدن آن ناحیه می شود. گاهی دیواره این رگ های خونی به حدی نازک می شوند که سیاهرگ ها از بین می روند و باعث تحریک پذیر بودن دیواره رگهای خونی می شوند، به ویژه هنگامی که شما باد و گاز معده را خالی می کنید. در واقع بواسیر را می توان نوعی تورم دانست.

بواسیرها یکی از شایع ترین علت های خونریزی رکتوم هستند. بعد از دانستن اینکه بواسیر چیست؟ باید بدانید که آنها به ندرت خطرناک هستند و معمولا در عرض چند هفته از بین می روند، اما شما باید در این مدت به پزشک متخصص مراجعه کنید تا از جدی نبودن این شرایط مطمئن شوید. در صورت جدی بودن بواسیر، پزشک می تواند بواسیر دردناک را به صورت کامل درمان کند.

عمل جراحی بواسیر, هزینه جراحی بواسیر

سرو بازدید : 96 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:25 نظرات (0)

عمل جراحی بواسیرهزینه جراحی بواسیرعمل جراحی بواسیر چگونه استعوارض جراحی بواسیر یا هموروئید همه این ها را اینجا با هم بررسی می کنیم.  عمل جراحی بواسیر راهی مطمئن و تمام کننده برای خلاص شدن از درد و ناراحتی بواسیر است. در برخی افراد، دیگر روش های رعایت یک رژیم غذایی سالم و تغییر سبک زندگی و استفاده از داروهای بدون نسخه، برای درمان بواسیر کافی نیستند. بواسیر و هموروئید آنها به مرحله ای رسیده که دیگر با این روش ها التیام نمی یابد و نیاز به روش های پزشکی دارند.

درمان بواسیر با لیزر چیست؟

سرو بازدید : 86 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:25 نظرات (0)

این روزها خیلی ها به دنبال درمان قطعی بواسیر می گردند تعداد کسانی که در اینترنت درمان بواسیر با لیزر را جستجو می کنند کم نیستند اما سوال اینجاست کدام روش درمانی برگشت پذیری کمتری دارد قطعی است و از همه مهم تر دوره درمانی کوتاه تری دارد. البته تشخیص همه این ها با پزشک متخصص بواسیر است.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 1,468
  • بازدید کلی : 6,751