loading...

دکتر منصوری درمان بواسیر

دکتر منصوری متخصص بیماری های نشمینگاه

علائم بواسیر داخلی چیست؟

سرو بازدید : 93 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:25 نظرات (0)

علائم بواسیر در حالت کلی مواردی مشخص هستند اما فهمیدن درست این علائم کمی کار را سخت می کند. بواسیر همیشه با علائم همراه نیست و ممکن است بدون اینکه متوجه شوید به بواسیر مبتلا شوید. اما معمولا علائم بواسیر با موارد زیر شناخته می شود.

 

  • احساس درد، ناراحتی و خارش در اطراف مقعد
  • مشاهده خون در مدفوع در کاسه توالت یا دیدن خون در لباس
  • مشاهده برآمدگی های مرطوب به رنگ بنفش یا آبی در اطراف لبه های رکتوم

درباره هزینه های درمان بواسیر با لیزر

سرو بازدید : 99 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:24 نظرات (0)

یکی از سوالات بیماران درباره قیمت درمان بواسیر با لیزر یا هزینه های آن هست. ما در مرکز تخصصی درمان با لیزر جم ابتدا سعی داشتیم تا قیمت ها و هزینه مشخصی را برای درمان بواسیر با لیزر یا جراحی بواسیر اعلام کنیم منتها از آنجایی که نوع بیماری و شدت بیماری بواسیر در بیماران مختلف است و برخی از هزینه های دیگر قابل پیش بینی نیست و ممکن است ارزان تر از قیمت اعلام شده یا بیشتر شود لذا نصمیم بر آن گرفتیم که پس از مشاوره و ویزیت بیمار عزیز اعلام هزینه کنیم.

معایب و عوارض درمان با لیزر

سرو بازدید : 95 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:24 نظرات (0)

در روش عمل بواسیر با لیزر معایب مشخصی بیان نشده و احتمال برگشت بیماری خیلی کم است، به صورتی که فقط در یک درصد بیماران این مورد گزارش شده است. خونریزی های بعد از عمل نیز ده روزه از بین می روند و جای هیچ نگرانی نیست.

ناتوانی دفع مدفوع نیز عارضه نادری در این عمل است و بیمارهای کمی بودند که بعد از عمل جراحی با لیزر از ناتوانی دفع ادرار یا کنترل گاز معده شکایت کرده باشند. بعد از عمل عفونت هم پیش نمی آید، پس نیازی به آنتی بیوتیک نیست.

در کل بیمارانی که با این روش عمل شده اند نیازی به درمان دوباره نداشته اند.

بواسیر چیست و چرا باید جدی بگیریم؟

سرو بازدید : 84 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:24 نظرات (0)

بواسیر یا همان هموروئید به رگ های برجسته و متورم شده عروق در قسمت پایین مقعد گفته می شود که براثر حرکت روده و فشار شدید بر روی این رگ ها مثلا در دوران بارداری ایجاد می شود. این بیماری رایج ترین بیماری نشیمنگاهی در انسان هاست، که تقریبا نیمی از افراد بالای پنجاه سال به آن مبتلا می شوند. اگر به هر دلیلی به سیاهرگ های مقعدی پایین راست روده فشار زیادی وارد شود، این سیاهرگها دچار التهاب شده و بیماری بواسیر به وجود می آید.

درمان خانگی بواسیر

سرو بازدید : 76 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:23 نظرات (0)

درمان خانگی بواسیر

اولین کار برای درمان خانگی بواسیر این است که ناحیه موردنظر را کاملا تمیز کنید. هر چند که تمیز کردن مقعد کمی با درد همراه است ولی می توانید به آهستگی محل را با یک لیف حمام نرم، آب گرم و صابون ملایم شستشو دهید. برای درمان خانگی بواسیر همچنین می توانید از کرم هیدروکورتیزون، آرام کننده های موضعی مثل لیدوکایین یا بنزوکائین نیز برای این کار استفاده کنید.

چه زمانی بیمار بواسیر را باید جراحی کرد؟

سرو بازدید : 91 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:23 نظرات (0)

اگر بخشی از عضله های مقعدی بیرون بیاید و درد زیادی را متوجه بیمار کند، بواسیر به مرحله حاد رسیده و در این مرحله نیاز به عمل جراحی برای درمان بواسیر است. در این مرحله دیگر روشهای درمانی خانگی و گیاهی نمی توانند درد بواسیر را کمتر کنند باید با روش های جراحی جلوی بواسیر گرفته شود. پس زمانی که بواسیر بزرگ و اذیت کننده شده و با خونریزی های زیاد همراه است بهتر است به یک پزشک متخصص مراجعه کنید و نسبت به درمان خود اقدام کنید. راه درمان برای درمان انواع بواسیرها در خدمت شماست و با روشهای مختلفی برواسیر شما را درمان می کند.

یکی از بهترین دکتر شقاق در تهران

سرو بازدید : 65 سه شنبه 23 بهمن 1397 : 13:22 نظرات (0)

یکی از بهترین دکتر شقاق در تهران در کلینیک سامان از تشخیص تا درمان و بهبودی کامل شما در کنارتان خواهد بود. دکتر متخصص شقاق می تواند به راحتی مشکل شما را حل کند.

 

یکی از دغدغه های بیماران پیدا کردن دکتر و پزشک متخصص بیماریهای نشینمگاه است. چرا که اکثر بیماران از صحبت کردن و بیان این بیماری ها و به ویژه بیماری شقاق مقعدی در بین دیگران خجالت می کشند.

به همین خاطر برخی مواقع حاضرند درد زیادی را تحمل می کنند و حرفی از بیماری خود نزنند. اما این چاره کار نیست چون با گذشت زمان شقاق و سایر بیماری های نشمینگاه به حالت مزمن خود می رسند و علائم آن نیز شدیدتر شده و درمان نیز سخت تر می شود.

باید خجالت را کنار بگذارید و به سلامتی خودتان بیشتر اهمیت بدهید.

سعی کنید علائم شقاق را بشناسید و در مراحل ابتدایی آن بدون هیچ خجالت و نگرانی به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. مسلما هر چقدر تشخیص شقاق زودتر اتفاق بیفتد زودتر از دست آن خلاص خواهید شد. در مرحله ابتدایی می توانید با استفاده از درمان گیاهی و یا درمان خانگی بر شقاق خود غلبه کنید.

دکتر متخصص درمان شقاق باید بتواند تشخیص درستی از نوع شقاق بیمار بدهد. با توجه به تشخیص نوع شقاق درمان مناسب با آن را توصیه نماید. چون اگر شقاق به مرحله مزمن خود برسد و بیش از ۶ هفته طول بکشد، بیمار باید درمان های جراحی یا درمان شقاق با لیزر را در برنامه خود قرار بدهد.

متخصص درمان شقاق باید نسبت به تمام درمان های دارویی و جراحی بیماری شقاق آگاهی داشته باشد و با توجه به وضعیت بیمار درمان مناسب را برای بیمار خود تجویز و عمل کند.

تخصص و مهارت و تجربه متخصص در این زمان به او کمک خواهد کرد که عمل جراحی شقاق را به بهترین نحوی انجام دهد و سلامتی را به بیمار خود برگرداند.

پس شما باید در انتخاب بهترین دکتر شقاق به سابقه و تعداد عمل های موفقیت آمیز پزشک چه به صورت دارویی یا چه به صورت جراحی یا لیزر را بررسی کنید و با خیالی آسوده به پیش پزشک بروید.

چرا به بیماری بواسیر دچار می شویم؟

سرو بازدید : 53 شنبه 24 آذر 1397 : 17:16 نظرات (0)

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم پزشکی، راه حل های درمانی گسترده ای برای هموروئید وجود دارد. خبر خوب تر آنکه بیشتر افراد قادر خواهند بود، با به کار گیری روش های درمانی خانگی و نیز ایجاد تغییراتی در سبک زندگی از بسیاری عوارض آن رهایی یابند.
دکتر جواد غروبی متخصص جراحی عمومی و استاد یار دانشگاه شهید بهشتی در گفت و گو با عصر ایران در تعریف بیماری هموروئید و چگونگی پیشگیری از ابتلا به این بیماری می گوید: هموروئید ها شبکه های وریدی مستقر در انتهای تحتانی روده بزرگ هستند که در زیر مخاط انتهای رکتوم یا دور مقعد قرار گرفته اند. البته ما زمانی اصطلاح هموروئید را بکار می بریم که این ورید ها متسع و متورم شده و یا به تعبیری واریسی می شوند مثل واریس پا.
وی ادامه می دهد: هموروئید ها به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شوند: هموروئید داخلی در قسمت انتهایی راست روده و هموروئید خارجی در زیر پوست دور مقعد ایجاد می شود.

نشستن طولانی مدت باعث هموروئید (بواسیر) می شود

سرو بازدید : 126 شنبه 24 آذر 1397 : 17:00 نظرات (0)

ابتلا به هموروئید یا بواسیر تقریبا برای همه اتفاق می افتد. در واقع 75% از افراد هموروئید را در طول زندگی یکبار یا بیشتر تجربه می کنند. هموروئید یا بواسیر برای بسیاری از افراد این عارضه به شکل خفیف ظاهر شده اما سایر افراد دردهای شدیدی را تجربه می کنند. عارضه ای دردناک که افراد از بیان درد خود خجالت زده می شوند. هموروئید در واقع توده عروق خونی است که در آنولا (مقعد) و پایین روده بزرگ (رکتوم) به وجود می آید. کسانی که از درد هموروئید(بواسیر) رنج می برند باید تغییر اساسی در سبک زندگی خود ایجاد کنند. در واقع هموروئید( بواسیر) یک زنگ هشدار  برای تغییر سبک زندگی است. هموروئید (بواسیر) دلایل مختلفی دارد اما دلیل اصلی ابتلا به هموروئید (بواسیر)، فشار و تنش های بیش از حد روی رکتوم یا روده بزرگ است که ممکن است به دلیل بارداری، یبوست، اسهال، چاقی اتفاق بیفتد. اما مهم ترین دلیل ابتلا به هموروئید یا بواسیر نشستن مداوم روی صندلی می باشد. امروزه بیشتر ساعات روز در حال نشستن هستیم. از ساعات طولانی مدت نشستن پشت میز کار گرفته تا تماشای تلویزیون و نشستن روی صندلی وسایل نقلیه. نشستن طولانی مدت می تواند برای سلامتی بسیار مشکل ساز باشد. 

ده روش آسان برای پیشگیری و درمان قطعی بواسیر

سرو بازدید : 107 شنبه 24 آذر 1397 : 16:51 نظرات (0)

 بیش از 70% مردم در طول زندگی خود حداقل یکبار بیماری هموروئید را تجربه کرده اند. مهمترین و ساده ترین دلیل برای ایجاد هموروئید، فشار زیاد بر وریدهای ناحیه ی لگن و مقعد بر اثر یبوست یا دلایل دیگر است. بافت داخل مقعد توسط عروق خونی فراوان پر شده است تا حرکات روده به راحتی کنترل شوند.
اگر برای خروج مدفوع بیش از اندازه فشار وارد کنید، این فشار زیاد باعث کشیده شدن و متورم شدن عروق ناحیه شده و در نتیجه احتمال وقوع هموروئید افزایش می یابد.
هموروئید بر مردان و زنان تاثیر می گذارد و می تواند موجب تورم و رگ های ملتحمه در مقعد شود. هر چند که به همه آسیب میرسد، اما واقعا خطرناک نیست در عین حال میتواند باعث ناراحتی شود.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 1,461
  • بازدید کلی : 6,744